Sunday, January 16, 2011

saya nak!

Assalamualaikum.

Pernah tak anda inginkan sesuatu tapi tak dapat memilikinya? mungkin alasan tersendiri itu anda jawab dalam hati ya :)

Begitu juga saya, saya nak ini! :



tak pun yang ni :



yang ni pun jadi lah :



Tak tahulah, kenapa saya jatuh cinta dengan kasut high-cut ni. Sejak diperkenalkan secara tak rasminya ; Salwa : roomate saya dulu, saya terus meng-goggle. dan, wallahhh! Memang fall-in-love tak hengatlah!

Lagipun sebelum2 ni saya ada juga mengusha kasut2 seperti ini; tapi hanya dalam video klip saja. Tak tergerak hati nak goggle pun.


Hah! Anda, tolonglah saya. Meh belanja saya satu kasut ni. Saya belanja anda balik KFC. :P

p/s : kalau anda pun dah berminat dengan kasut2 mcm ni, kliklah sini untuk rujukan anda.


Assalamualikum. :)

2 comments: