Tuesday, January 4, 2011

dunia baru.

Assalamualaikum.

2011. a year with a big an assumption.

itu yang mampu saya katakan, setelah apa yang saya kaji. kajian untuk diri saya sendiri.
mampukah saya untuk hadapi segala dugaan dan cabaran pada usia yang bakal 22 tahun ini?
saya harap saya mampu hadapinya dengan baik. insya-Allah :)

baiklah. rasa-rasanya adalah beberapa hari juga saya tak menjengah ke blog ini. sebab sibuk menguruskan hal-hal pendaftaran saya di UiTM Shah Alam.
agak pening, sebab nak meng'transfer credit' lagi, daftar itu lagi, daftar ini lagi. yelah, sem baru, department baru, kampus baru.

totally dunia baru buat saya.

harap2 saya tak terkena dengan kejutan budaya lah nanti. amin :)




2 comments:

  1. biasa la klu dh berada di tmpt org... kena la pandai2 skit bwa diri okehh! :) smoga bjaya

    ReplyDelete
  2. wahaha, apa pulak tempat orang. shah alam ler, tempat sendiri. lainlah kalau kat machang, tu memang yer tempat orang. haha. terkujat di tempat sendiri. peliks! :P

    ReplyDelete