Thursday, December 16, 2010

Alhamdulillah.

Assalamualaikum.

baru hari ni berkesempatan nak membuka blog dan menambah cerita. hee :D

firstly, alhamdulillah. result untuk sem akhir saya di UiTM Machang telah pun keluar. keputusannya, saya hanya mampu panjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi. syukur yang teramat, walau tak sehebat dan se gah teman2 seperjuangan, namun saya mampu tersenyum kehujung telinga. ini adalah hasil yang telah saya usahakan sebaik mungkin. :) dan saya bersyukur kerana mempunyai keluarga yang tersangat menyokong apa saja yang saya lakukan. i love you all from deep inside in my heart :) thanks for everything!

dan satu lagi berita tambahan yang baru, saya telah mendapat tawaran menyambung pengajian ke peringkat degree ::

SARJANA MUDA TEKNOLOGI PERCETAKAN (KEPUJIAN), FAKULTI SENILUKIS DAN SENIREKA.

ya, masih didalam bidang yang sama iaitu ART AND DESIGN cuma berubah program saja. harap bertambah pengalaman saya. amin!


Assalamualikum. :)

No comments:

Post a Comment