Thursday, June 17, 2010

pertama kali di tag.

Firstly:

i)Thank and link the person that tagged you

Terima kasih Cik Shila kerana memberi saya tag ini. ini pertama kali saya mendapat tag. :)

ii) Tag 10 bloggers you’ve recently discovered and think fantastic

alamak, follower saya pun x sampai 10 orang. macam mana nak tag? -_-"

iii) Contact that blogs and let them know they’ve been tagged

jawapan atas pun belum selesai,sekarang ini pulak? -___-"

iv) State 7 things bout yourself

baiklah. saya cuba apa yang terdaya :)

1) seorang yang mempunyai perangai 'hangat-hangat tahi ayam' sebab suka merancang bukan main, tp nak laksana payah. :/
2) seorang yang bercita-cita untuk mempunyai butik sendiri dan label sendiri. :)
3) nampak 'sombong' bila jumpa orang baru yang dikenali. itulah persepsi setiap rakan yang mengenali saya,semua sama je jawapan.
4) suka buat kerja lambat. lagi lagi bila nak final, haa kau! kelam kabut. tapi alhamdulillah, semua result okay :D
5) boleh mekapkan orang tapi bila nak mekap sendiri, tak pandai. hampeh!
6) sangat suka berangan. itu benda paling penting yang anda patut tahu.
7) dan mempuyai daya imiginasi yang tinggi. sebab suka membayangkan benda2 yang pelik tapi kelakar.

The Second:

1) Adakah anda happy sekarang?

ya. sebab baru balik dari meronggeng, jadi saya happy!

2) Kenapa anda happy?

ronggeng la. hehe.

3) Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?

bila sesuatu benda yang saya plan menjadi.

4) Pernahkah anda menerima tag?

inilah first time saya dapat.

5) Nyatakan warna yang anda suka?

hijau,kuning,hitam. kadang2 saya suka warna yang ceria dan menyerlah.

6) Beritahu 9 orang yang anda mahu tag

alamak, boleh tak kalau taknak tag? sebab malas. hehe :D

7) Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag

kalau saya taknak tag,buat apa saya nak tulis kan? :D

No comments:

Post a Comment