Friday, December 25, 2009

anneyeongaseyeo~

bye fung. tu last word aku cakap kat dia.
sebelum dia fly pergi sabah.
hmm. bila agaknya dapat jumpa dia lagi. :(

ahaha,seriously rasa sangat kosong since he left. and i don't know why.
chiicha!!

hmm. hari tu -18 disember 2009.

pagi tu aku dapat msg dr fung, dia cakap dia nk bertolak dr terengganu ke kl which is lcct. sebelum tu,aku ada pesan kat dia yang aku tak dapat janji dtg sebab transport. dia kata dia bertolak awal and maybe sampai kat lcct dalam 2-3 pm.

so,aku pun berfikir. dan bertanya kat wan if boleh tak kalau aku pergi jenguk sekejap. mula2 wan tak bagi. and kebetulan mak ngah ada kat situ sebab tgh tolong wan masak sebab ada kenduri doa selamat. dia ckp dia boleh ambil aku balik tapi pergi lcct sendiri naik public transportation. alhamdulillah.

aku pun text tanya nk aku dtg ke. dia ckp kalau boleh dtg la,sekejap pun jadila. aku tak sampai hati sebab takkan nak biarkan macam tu je. dia pun pernah dtg rumah acu malam2 buta sebab nak jumpa aku. so,takkan aku takleh buat macam dia. so, i decided to go see him.

aku sampai lebih kurang 5 pm kot. ahaha,masih teringat dia teasing aku masa dapat call lepas turun bus. dia dah nampak aku dulu,aku je yang tak nampak dia. ( smiling )
dalam call pun,boleh usik aku lg. fung fung :)

sampai2 dia ajak aku pegi teller,kami pun jalan. dia cakap yang farah which is ex dia and kawan aku masa kat plkn akan dtg ngan mak dia. aku pun cam agak terkejut. sampai aku banyak kali ckp kat dia yang aku nak balik. tp dia tak bagi. bukan apa,aku tak nak orang ckp benda bukan2. terutama farah,sebab dia kawan. aku tak nak nanti dia fikir kami ni ada apa2 sedangkan aku and fung hanya kawan. kita tak dapat halang apa yang orang nak cakap and fikir pasal kita. hmm.

lepas farah dtg,aku macam diam je. ahaha. lama tak jumpa agaknya jadi macam kekok sikit. fung perasan,and dia cakap sory. hey,there's no need to be sorry for. dia kan kawan xaty jugak?

so,kami pun borak2. lama sikit lepas tu, aku n farah pun take a walk. kami jalan2 tanya khabar. n yaa,aku terlupa nak bawak gift utk fung. sebab tak expect nak dtg hari tu. kami pegi shop and aku belikan chocolate utk fung.

hari makin gelap. aku pun text kat mak ngah suruh ambil pukul 8pm. aku tak nak lama2. ntahla,rasa sedih nanti. and aku bg farah,fung lebih masa utk communicate. yela,mana tahu kot diorang ada benda nak ckp ke. takkan aku nak menyebok kan?

after ambik gambar semua,aku mintak diri nak chow. fung temankan sampai kat depan. sambil tu still cakap sory. ahaha,xde papela fung. xaty okay je. na genchanna~ :)
sebelom kami berpisah,kami ckp2 sket. biasa la,sory,gud luck semua camtu.

lepas 20 mins, fung text ckp thanks sebab dtg. dia ckp dia text aku balik bila da sampai kota kinabalu (kk). so,aku pun tunggu text dia. dari pukul 12 am till sampai esk pagi. takde msg. hmm. maybe dia lupa kot. and aku mula rasa kosong. sebab tak tahu nape. and aku decide utk text dia. there's still no msg from him. :(
just hoping that he will be fine je.

and ya semalam-24 disember 2009.

aku dpt msg dr fung. lepas sejam dia hantar sebab aku tak perasan phone ada message.
omg! ahaha. hidup lagi rupanya. ahahahaah
dia cakap dia x balas msg aku sebab sengaja nak buat aku rindu kat dia. ahaha, yes,u got me. fung fung :) selalu suka buat xaty macam ni. dush dush! ahaha.

hmm,ntahla. mmg serious sgt rindu kat dia. ntah bila dapat jumpa lagi kan? and aku sangat menghargai pertemuan kami masa di kemaman. lepas ni hanya dapat calling je la. cuma aku berharap dia kat sana selamat and sihat sejahtera and tak lupakan aku and yang lain2 kat sini. anyway gud luck fung! (tears)

-anneyongaseyeo-

2 comments:

  1. salam...
    hei...nice...
    ader fren yg mcm ko wat aku very glad dpt g plkn n kenal ko xaty....=)
    sayang kamoo...

    cian die, fung da xde...sume pon akan rindu fung...nway...nt msg fung kim slm r aku kt die eh...n aku paham korg pya relationship...sory tyer bukan2 ritu...
    forgive me yah?!
    =)

    bytheway...
    its me jenap...
    luv ya <3

    ReplyDelete
  2. hey. sayang kamu jua!
    takpe. aku tak kesah :D

    ReplyDelete