Sunday, December 6, 2009

hanya bercerita :)

ahaha. td bermain facebook,seperti biasa tangan ni mesti nak main kuiz.
tup tup keluar kuiz yang macam ni ;

"what is the best moment that you have of sharul fung?"

aku pun menjawab la :" kami lepak sampai 4 am kat rumah acu :) "
okay,then aku post. x sangka pulak jadi bahan lepas tu.

ni dari eryn la ni. rupenye die pun gatal tangan pegi meng'comment' kat kuiz yang aku jawab tu. habih meleret2 kitorang berbalas comment. yang fung saja mengiyakan hubungan walhal kitorang xde pape pun. and aku pulak sibok menidakkan. and eryn seperti biasa kenakalannya mengusik kami.

hmm. usik megusik tu yang buat kami jadi rapat. ahaa,cerita lama kat plkn mesti buat aku tersenyum. sejujurnya aku sangat merindui momen2 indah kami sepanjang 3 bulan kat kem. and terus terang aku katekan aku sanggup pegi ke sabah balik. :)


sebut pasal sabah, 18hb ni fung akan balik ke sabah semula. sebab da habis belajar. actually dia belajar kat terengganu,atas sponsor for offshore company.

ah,rindunya nnt kat dia. lepas ni sapela nak call kan? dia mmg rajin call tnye kabar. and aku jugak respect kat dia sebab dia sanggup dtg kemaman malam2 buta jumpa aku kat umah pak cik aku. mmg sangat respect sebab dia mmg jenis orang yang sangat menghargai apa itu friendship.


and 18hb ni dia harap aku dapat dtg kat lcct untuk jenguk dia fly. hmm,ntah bila dpt jumpa kan? kan best kalau fung org semenanjung mesti kita selalu dapat lepak sama2.huhu.insya-Allah satu hari nnt xaty and yang lain2 pasti akan jejak sabah lagi. sebab kami ada promise. cuma masa je belum tentu.

to sharul azral ( fung ) : xaty akan sentiasa rindu kat fung,xaty xkan lupa kenangan kita semua. and xaty jugak harap fung pun xkan lupa kat xaty and yang lain2. take care of yourself kayh!

4 comments: