Tuesday, January 17, 2012

2012.

Assalamualaikum.

Ya, last update : 13 may 2011. Maaf ye readers, terus terang cakap malas dan bizi dengan hal duniawi.
*Readers? oh kau memang perasan !

Alhamdulillah, ini adalah pencapaian pertama untuk tahun 2012 dalam bulan januari.
Entry pertama untuk 2012. Dan ya, saya tahu terlalu lambat untuk update, orang lain sibuk update pung-pang-pung-pang awal tahun masihi itu hari, saya masih terkedek-kedek baru nak update entry. but who cares ? #likeabawse.

Okay.Alhamdulillah setakat ni Allah masih memberi saya kudrat untuk bernafas, memperjuangkan nasib/takdir yang saya sendiri taktahu, dan segalanya begitu bermakna buat diri saya. Sebab saya masih dikurniakan keluarga yang begitu penyayang, sahabat yang memahami, kawan-kawan yang baik. Syukur ahamdulillah.

Azam 2011 tecapai? Tak. Takde azam pun. Tapi ada goal. Eh goal dengan azam tu bukan sama ke ? Oh, sama ke ? Eh, ade ade. 2011 merupakan tahun saya berjaya membuat lesen. hoyeah. dan alhamdulillah, pointer yang bagi saya sangat memuaskan. :)

Hmm. permulaan 2012 bagi saya amat memuaskan. Awal-awal tahun dah pergi bercuti dengan gembira bersama keluarga ; tanpa perlu risau aasignment yang dah awal-awal hantar, sambung lagi pergi kutip buah dekat kampung nenek dan berpesta makan buah , awesome ! Lepastu, hajat lama baru terbalas ; nak pakai braces. Everything goes smoothly. Alhamdulillah.

Harap-harap ia berterusan hingga ke akhir tahun dan begitu seterusnya.
Insya-Allah.

P/s : Azam tahun ni ? nak kahwin cepat boleh ? pfft.


No comments:

Post a Comment