Saturday, June 19, 2010

suka. ^^

salam.

sebentar tadi saya berjalan-jalan dengan keluarga saya ke Endah Parade which is saya tak tahu mall itu berada di kl atau selangor. tujuan saya pergi ke Endah Parade adalah untuk menemani serta memberi sokongan kepada pakcik saya untuk bowling tournament bersama staff syarikatnya. seriously,lama sangat pakcik saya tak training bowling sampaikan setiap balingannya dah tak kick macam dulu. asyik spare saja,kalau dulu asyik strike saja. mungkin sebab dia dah pindah kemaman,and tempat nak train bowling pun jauh plus dengan takde masa menyebabkan score dia pada 1st game agak sedikit 'kureng'. tapi selepas 2nd and 3rd game dia banyak kali score strike. yes! :D

sementara dia main bowling, saya and makcik + lisa + athea pon ambil la gambar. saje menggedik! hehe.


while my uncle pula :


nak main bowling,memang taklah. dah la full lane, kalau dapat pun sure kena gelak sebab yang main confirm terror. hehe. so, hanya duduk tepi while watching them playing. ^^

tapi yang membuatkan saya suka hari ni adalah kedatangan seseorang dekat situ.
tak tahu kenapa. bila nampak dia saya buat macam tak nampak. haha. saya memang macam tu. tu sebab orang kata saya ni sombong, padahal malu nak tegur. :D
*people called it arrogance,but i called it confidence*

p/s : En. N, saya harap saya dapat jumpa awak lagi! :D

No comments:

Post a Comment